Kormányablakbusz érkezik Remeteszőlősre, a következők szerint:
Időpont: 2024. szeptember 24., 9:30 - 12:00 óra között
Helyszín: Remeteszőlős Község Önkormányzatának udvara
A mobil kormányablakban intézhető ügytípusok
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
• személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
• útlevél ügyintézés;
• vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
• elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
• parkolási igazolvány ügyintézés - kérelmek átvétele;
• lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
• NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármű-ügyintézés
• járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
• járművek forgalomból történő kivonása;
• jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
• közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
• elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
• megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
Elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó szolgáltatások
• ügyfélkapu regisztráció
• tájékoztatás nyújtása cégkapuról
• tájékoztatás az elektronikus ügyintézés lehetőségeiről (e-papír, RNY, RKTA)
Családtámogatási és Társadalombiztosítási ügyek (anyasági támogatás, családi pótlék, TAJ kártya, európai egészségbiztosítási kártya) – kérelmek átvétele
Szociális ügyek (közgyógyellátás iránti kérelem) – kérelmek átvétele