Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
titkársági ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozott idejű, 2017. október 15-ig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 1-3.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. melléklet 27. titkársági feladatkör
Ellátandó feladatok:
Iktatási, iratkezelői és iktatásvezetői feladatok, titkársági és ügyfélirányítási feladatok, postázási feladatok, a lakcímnyilvántartással kapcsolatos hatósági feladatok segítése, esélyegyenlőségi referensi feladatok ellátása, a jegyző hatáskörébe tartozó hirdetmény közzétételi kötelezettségek intézése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
titkársági feladatok
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
§ Magyar állampolgárság,
§ Cselekvőképesség,
§ Büntetlen előélet,
§ Középiskola/gimnázium,
§ Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
§ Felsőfokú képesítés,
§ készségszinten elsajátított gépírási ismeretek,
§ közigazgatási alapvizsga, – szakvizsga,
§ települési önkormányzatnál azonos munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
§ a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint elkészített fényképes önéletrajz,
§ iskolai végzettséget, szakképzettséget és szakvizsgát igazoló dokumentumok másolata,
§ 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás annak megkéréséről,
§ nyilatkozat arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez,
§ nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2015. szeptember 15. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2015. augusztus 5.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Budai István polgármester nyújt, a 06-30-603 3911 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
§ Postai úton, a pályázatnak a Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2093 Budajenő, Fő utca 1-3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 544/2015, valamint a munkakör megnevezését: titkársági ügyintéző.
vagy
§ Személyesen: Budai István polgármester, Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 1-3.
A pályázat elbírálásának határideje: 2015. augusztus 14.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
§ Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal hirdetőtáblája és honlapja
§ Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal Töki kirendeltségének hirdetőtáblája és honlapja
§ Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal Remeteszőlősi Kirendeltségének hirdetőtáblája és honlapja
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A jogviszony 3 hónap próbaidő kikötésével jön létre.