Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
titkársági ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal, Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 1-3.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. melléklet 27. titkársági feladatkör
Ellátandó feladatok:
Iktatási, iratkezelői és iktatásvezetői feladatok, polgármesteri titkársági, ügyfélirányítási és postázási feladatok, hirdetmények kifüggesztése, és elektronikus rögzítése, kapcsolattartás a kifüggesztést kérőkkel, eszközbeszerzés a Hivatal budajenői székhelye részére.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Budajenői Közös Önkormányzati hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők számára biztosított juttatásokról szóló 4/2013. (II.22.) önkormányzati rendelet (bruttó 200 ezer Ft cafetéria és eltérítés lehetősége) rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
– Magyar állampolgárság,
– Cselekvőképesség,
– Büntetlen előélet,
– Középiskolai végzettség,
– Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásának vállalása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
– felsőoktatásban szerzett szakképzettség,
– készség szinten elsajátított gépírási ismeretek,
– közigazgatási alapvizsga, – szakvizsga,
– települési önkormányzatnál azonos munkakörben szerzett szakmai tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet melléklete szerint elkészített fényképes önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget és szakvizsgát igazoló dokumentumok másolata,
- a pályázatban előnyként megjelölt feltételeket igazoló dokumentumok,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás annak megkéréséről,
- nyilatkozat arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez, valamint arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatokat a döntéshozó és a véleményezők megismerhetik
- nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról.
- nyilatkozat, hogy a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 84-85.
§-a szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn,
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. február 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Budai István polgármester vagy dr. Kovács Dénes jegyző nyújt, a 06-30-6033911, ill. 06-30-3799260 telefonszámokon.
A pályázatok benyújtásának módja:
– postai úton, a pályázatnak a Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2093 Budajenő, Fő utca 1-3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: titkársági ügyintéző.
– személyesen: 2093 Budajenő, Fő utca 1-3.,
– e-mailen: titkarsag@budajeno.hu
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. február 19.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
– Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal hirdetőtáblája, és honlapja,
– Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal Töki Kirendeltségének hirdetőtáblája, és honlapja – Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal Remeteszőlősi Kirendeltségének hirdető -táblája és honlapja