Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
adóigazgatási ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 1-3.
Ellátandó feladatok:
Az önkormányzati adóhatóság feladatkörébe tartozó adónemek kivetése, adózók nyilvántartásba vétele, adóbevallások feldolgozása, adókönyvelés, kérelmek döntésre való előkészítése, ellenőrzés, végrehajtás, adók módjára történő behajtások.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
adóigazgatási feladatok
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Középiskola/gimnázium,
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Felsőfokú képesítés,
hasonló munkakörben, különösen önkormányzati adóhatósági területen szerzett szakmai tapasztalat, ASP adó szakrendszer ismerete
közigazgatási alapvizsga, – szakvizsga,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
a 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint elkészített fényképes szakmai önéletrajz
iskolai végzettségeket, képesítéseket igazoló okiratok másolata
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy annak igénylését bizonyító okirat másolata
nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy pályázati anyagának tartalmát és személyes adatait a pályázat elbírálásában részt vevők megismerhetik
nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. március 31.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Kovács Dénes jegyző nyújt, a 06-26-371 068 vagy 06-70-443 3248 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2093 Budajenő, Fő utca 1-3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 188/2019 , valamint a munkakör megnevezését: adóigazgatási ügyintéző.
vagy
Elektronikus úton dr. Kovács Dénes részére a titkarsag@budajeno.hu E-mail címen keresztül
vagy
Személyesen: dr. Kovács Dénes, Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 1-3. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. április 12.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
Budajenő Község Önkormányzat Honlapja
Remeteszőlős Község Önkormányzat Honlapja
Tök Község Önkormányzat Honlapja
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: A Budajenői Közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők számára biztosított az eltérítés lehetősége és évi bruttó 200 ezer Ft cafetéria. Az illetményalap 2019. évre 47400 Ft.