Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
pénzügyi-gazdálkodási ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2073 Tök, Fő utca 1.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. melléklet 16. Pénzügyi igazgatási feladatok
Ellátandó feladatok:
Költségvetés, beszámoló készítése, a költségvetési rendelet és a beszámoló vonatkozásában előterjesztés készítése, vagyongazdálkodási feladatok leltár elkészítése, selejtezéssel kapcsolatos feladatok ellátása. Gazdasági statisztikák elkészítése, egyéb nyilvántartási feladatok elvégzése. A pénzügyi információs rendszerben adatszolgáltatás, gazdasági előkészítő, adminisztratív, beszámolási és adatszolgáltatási tevékenységekben való részvétel, kincstári adatszolgáltatás, pályázatok pénzügyi előkészítése és pályázatok pénzügyi nyilvántartásának a vezetése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Önkormányzatok költségvetése és vagyongazdálkodása, beszámolás, nyilvántartás.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
§ Magyar állampolgárság,
§ Cselekvőképesség,
§ Büntetlen előélet,
§ Középfokú képesítés,
§ Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
§ Főiskola, Pénzügy-számvitel főiskolai vagy egyetemi szintű végzettség,
§ Települési önkormányzatnál azonos munkakörben szerzett – Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,
§ államháztartási szakon szerzett mérlegképes könyvelő végzettség, regisztrációs szám megléte – 1 év alatti szakmai tapasztalat,
§ Gyakorlott szintű Számviteli/pénzügyi szoftverismeret,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
§ Szakmai önéletrajz, a pályázat pozitív elbírálása esetén benyújtandó 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, a végzettséget, szakképzettséget, valamint a szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata, a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy hozzájárul a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában résztvevők általi megismeréséhez, nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelez
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2014. február 18.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Kovács Dénes nyújt, a 06-26-371-068, -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
§ Postai úton, a pályázatnak a Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2093 Budajenő, Fő utca 1-3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 46/2014 , valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi-gazdálkodási ügyintéző.
§ Személyesen: dr. Kovács Dénes, Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 1-3. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2014. március 18.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal Töki Kirendeltségének hirdetőtáblája, és honlap – 2014. február 4.
- Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal hirdetőtáblája, és honlapja – 2014. február 4.
- Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal Remeteszőlős Kirendeltségének hirdetőtáblája, és honlapja – 2014. február 4.