Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
titkársági ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozott idejű 2017.október 15 –ig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 1-3.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. melléklet 27. titkársági feladatkör
Ellátandó feladatok:
Iktatási, iratkezelői és iktatásvezetői feladatok, titkársági és ügyfél-irányítási feladatok, postázási feladatok, a lakcímnyilvántartással kapcsolatos hatósági feladatok segítése, esélyegyenlőségi referensi feladatok ellátása, a jegyző hatáskörébe tartozó hirdetményközzétételi kötelezettségek intézése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
titkársági feladatok
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
§ Magyar állampolgárság,
§ Cselekvőképesség,
§ Büntetlen előélet,
§ Középiskola/gimnázium,
§ Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
§ Felsőfokú képesítés,
§ készség szinten elsajátított gépírási ismeretek,
§ közigazgatási alapvizsga, -szakvizsga,
§ települési önkormányzatnál azonos munkakörben szerzett szakmai tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
§ a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint elkészített fényképes önéletrajz,
§ iskolai végzettséget, szakképzettséget és szakvizsgát igazoló dokumentumok másolata,
§ 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás annak megkéréséről,
§ nyilatkozat arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez,
§ nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2016. január 26.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Budai István polgármester vagy dr. Kovács Dénes jegyző nyújt, a 06-30-6033911 ill. a 06-70-4433248 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
§ Postai úton, a pályázatnak a Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2093 Budajenő, Fő utca 1-3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 22/2016 , valamint a munkakör megnevezését: titkársági ügyintéző.
§ Elektronikus úton jegyzo@budajeno.hu oldalon keresztül.
§ Személyesen: Budai István polgármester, Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 1-3. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2016. január 29.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
§ Budajenő Község Önkormányzat honlapja
§ Remeteszőlős Község Önkormányzat honlapja
§ Tök Község Önkormányzat honlapja