Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
igazgatási ügyintéző, anyakönyvvezető
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2073 Tök, Fő utca 1.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. melléklet 14. hatósági feladatkör, 1. melléklet 25. anyakönyvi feladatkör
Ellátandó feladatok:
Szociális igazgatási és anyakönyvezési feladatok, közigazgatási hatósági ügyek, így különösen népesség- és lakcím-nyilvántartási, birtokvédelmi, hagyatéki, egészségügyi igazgatási és ipar-kereskedelmi ügyek.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
igazgatási tevékenység
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Budajenői Közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők számára biztosított juttatásokról szóló 4/2013. (II.22.) önkormányzati rendelet (bruttó 200 ezer Ft cafetéria, eltérítés lehetősége) rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Középiskola/gimnázium,
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Felsőfokú képesítés,
közigazgatási alapvizsga, – szakvizsga,
anyakönyvi szakvizsga
települési önkormányzatnál hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint elkészített fényképes szakmai önéletrajz
iskolai végzettségeket, képesítéseket igazoló okiratok másolata
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás annak megkéréséről
nyilatkozat arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez
nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. január 21.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Kovács Dénes jegyző nyújt, a 06-26-371 068 vagy 06-70-443 3248 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2093 Budajenő, Fő utca 1-3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 950/2017 , valamint a munkakör megnevezését: igazgatási ügyintéző, anyakönyvvezető.
vagy
Elektronikus úton dr. Kovács Dénes részére a titkarsag@budajeno.hu E-mail címen keresztül
vagy
Személyesen: , Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 1-3. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. január 31.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
Budajenő Község Önkormányzat Honlapja
Tök Község Önkormányzat honlapja
Remeteszőlős Község Önkormányzat honlapja
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.