Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
titkársági ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2073 Tök, Fő utca 1.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
- melléklet 27. titkársági feladatkör
Ellátandó feladatok:
Iktatási, iratkezelői és iktatásvezetői feladatok, titkársági és ügyfélirányítási feladatok, postázási feladatok, a lakcímnyilvántartással kapcsolatos hatósági feladatok segítése, szociális- és esélyegyenlőségi referensi feladatok ellátása, a jegyző hatáskörébe tartozó hirdetmény közzétételi kötelezettségek intézése, a polgármester munkájának segítése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
titkársági feladatok
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Budajenői Közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők számára biztosított juttatásokról szóló 4/2013. (II.22.) önkormányzati rendelet (bruttó 200 ezer Ft cafetéria és eltérítés lehetősége) rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Középiskola/gimnázium,
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Felsőfokú képesítés,
közigazgatási alapvizsga, – szakvizsga,
települési önkormányzatnál hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
gépírástudás
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
a 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint elkészített fényképes szakmai önéletrajz
iskolai végzettségeket, képesítéseket igazoló okiratok másolata
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy annak igénylését bizonyító okirat másolata
nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy pályázati anyagának tartalmát és személyes adatait a pályázat elbírálásában részt vevők megismerhetik
nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. augusztus 12.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Kovács Dénes jegyző nyújt, a 06-26-371 068 vagy 06-70-443 3248 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2093 Budajenő, Fő utca 1-3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 549/2018 , valamint a munkakör megnevezését: titkársági ügyintéző.
vagy
Elektronikus úton dr. Kovács Dénes részére a titkarsag@budajeno.hu E-mail címen keresztül
vagy
Személyesen: Dr. Kovács Dénes, Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 1-3. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. augusztus 19.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
Budajenő Község Önkormányzat honlapja
Tök Község Önkormányzat honlapja
Remeteszőlős Község Önkormányzat honlapja
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.