Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
adóügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2073 Tök, Fő utca 1.
Ellátandó feladatok:
- Az önkormányzati adóhatóság feladatkörébe tartozó adónemek kivetése, adózók
- nyilvántartásba vétele, adóbevallások feldolgozása, adókönyvelés, kérelmek döntésre
- való előkészítése, ellenőrzés, végrehajtás, adók módjára történő behajtások.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: adóigazgatási feladatok
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Budajenői Közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők számára biztosított juttatásokról szóló 4/2013. (II.22.) önkományzati rendelet (bruttó 200 ezer Ft cafetéria és eltérítés lehetősége) rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium, Az I. besorolási osztályban: Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
- A II. besorolási osztályban: Közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Felsőfokú képesítés,
- hasonló munkakörben, különösen önkormányzati adóhatósági területen szerzett szakmai tapasztalat
- ASP adó szakrendszer ismerete
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint elkészített fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettségeket, képesítéseket igazoló okiratok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy annak igénylését bizonyító okirat másolata
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy pályázati anyagának tartalmát és személyes adatait a pályázat elbírálásában részt vevők megismerhetik
- nyilatkozat vagyonnyilatkozattételi kötelezettség vállalásáról
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. április 9.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Kovács Dénes jegyző nyújt, a 0626371068 vagy 06704433248 os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2093 Budajenő, Fő utca 13.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 61/2017, valamint a munkakör megnevezését: adóügyi ügyintéző.
vagy
- Elektronikus úton dr. Kovács Dénes részére a titkarsag@budajeno.hu Email címen keresztül
vagy
- Személyesen: Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 13.
- A pályázat elbírálásának határideje: 2017. április 21.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- Budajenő Község Önkormányzat Honlapja
- Tök Község Önkormányzat honlapja
- Remeteszőlős Község Önkormányzat honlapja
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
- A jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.
- A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2017. március 13.
- A pályázati kiírás közzétevője a Nemzeti Közigazgatási Intézet (NKI).
- A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az NKI részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel