Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
igazgatási-titkársági ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2073 Tök, Fő utca 1.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet 14. Hatósági feladatkör I. besorolási osztály, titkársági ügyintézés
Ellátandó feladatok:
A képviselő-testületi és bizottsági ülések anyagának előkészítése, jegyzőkönyvek vezetése és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, iktatási feladatok, irodai adminisztráció. Az Önkormányzat honlapjának gondozása, a polgármester munkájának segítése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
igazgatási-titkársági feladatok
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Budajenői Közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők számára biztosított juttatásokról szóló 4/2013. (II.22.) önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Főiskola, Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga,
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
felsőoktatásban szerzett közszolgálati vagy jogi szakképzettség,
közigazgatási alapvizsga, – szakvizsga,
települési önkormányzatnál azonos munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
gyors és gépírás
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint elkészített fényképes önéletrajz,
iskolai végzettséget, szakképzettséget és szakvizsgát igazoló dokumentumok másolata,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás annak megkéréséről,
nyilatkozat arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez,
nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. április 27.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Kovács Dénes jegyző nyújt, a 06-70-443 3248 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2093 Budajenő, Fő utca 1-3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 351/2017 , valamint a munkakör megnevezését: igazgatási-titkársági ügyintéző.
vagy
Elektronikus úton Balázsné Maródi Ildikó részére a titkarsag@budajeno.hu E-mail címen keresztül
vagy
Személyesen: , Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 1-3. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. május 5.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal hirdetőtáblája és honlapja
Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal Töki kirendeltségének hirdetőtáblája és honlapja
Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal Remeteszőlősi Kirendeltségének hirdetőtáblája és honlapja
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A jogviszony 3 hónap próbaidő kikötésével jön létre.