Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal
pénzügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2093 Budajenő, Fő u. 1.-3.
Ellátandó feladatok:
A költségvetés és a zárszámadás elkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos teendők, könyvelési feladatok, pénzügyi nyilvántartások vezetése, gazdálkodással, vagyonnal kapcsolatos feladatok, bevallások, beszámolók elkészítése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
pénzügyi feladatok
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Budajenői Közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők számára biztosított juttatásokról szóló 4/2013. (II.22.) önkormányzati rendelet (bruttó 200 ezer Ft cafetéria és eltérítés lehetősége) rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Mérlegképes könyvelői vagy azzal egyenértékű végzettség,
- Hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy annak igénylését bizonyító okirat másolata,
- Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy pályázati anyagának tartalmát és személyes adatait a pályázat elbírálásában részt vevők megismerhetik,
- Nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról,
- Iskolai végzettségeket, képesítéseket igazoló okiratok másolata,
- A 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint elkészített fényképes szakmai önéletrajz.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. december 06.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Kovács Dénes jegyző nyújt, a 06-26-371 068 vagy 06-70-443 3248 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2093 Budajenő, Fő utca 1-3.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 591-2/2017., valamint a munkakör megnevezését: adóügyi ügyintéző.
vagy
- Elektronikus úton dr. Kovács Dénes részére a titkarsag@budajeno.hu E-mail címen keresztül
vagy
- Személyesen: Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 1-3.
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. december 13.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- Budajenő Község Önkormányzat honlapja
- Tök Község Önkormányzat honlapja
- Remeteszőlős Község Önkormányzat honlapja
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.